Kan ik een product terugsturen?

Bij Tadaaz streven we uiteraard 100% tevredenheid na. Om onaangename verrassingen te vermijden, bieden we de mogelijkheid om een gepersonaliseerde proefdruk aan te vragen. 

Ben je jammer genoeg toch niet tevreden over jouw bestelling, dan bieden wij volgende mogelijkheden:

  1. Een gepersonaliseerde bestelling kan niet terug in voorraad genomen worden. Terugsturen is helaas niet mogelijk. Heb je toch een vraag of opmerking, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
    Als het een afdrukprobleem betreft dat verband houdt met een technisch probleem bij Tadaaz, dan zullen wij jouw bestelling gratis opnieuw afdrukken.
  2. Niet-gepersonaliseerde producten (enveloppen, blikken doosjes,...) kunnen wel retour gestuurd worden, steeds na contact met onze klantenservice.
    Let op: Voedsel- en hygiëneproducten kunnen om gezondheids- / veiligheidsredenen niet worden teruggenomen (bijvoorbeeld: zeep, snoep, koekjes en chocolade, alcoholische handgel, enz.)

Zo neem je contact op met onze klantenservice:

  • Bereik ons op werkdagen van 9.30u- 17u00 (vrijdag tot 15u00):
  • Op chat via het contactvenster onderaan rechts
  • Telefonisch via 0115/614 544
  • Stuur een berichtje via WhatsApp naar het nummer: 06/122 08 599
  • Stuur een e-mail naar hello@tadaaz.nl
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk