Algemene Voorwaarden
Een samenvatting van de belangrijkste elementen uit onze algemene voorwaarden vindt u beknopt hieronder. Wilt u alle kleine lettertjes toch uitpluizen? Bekijk dan de algemene voorwaarden die de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie voor ons heeft opgesteld
1. Voorwaarden
Tadaaz heeft te allen tijde het recht deze voorwaarden en/of de inhoud van de site te wijzigen behoudens de wettelijke voorwaarden.
2. Overeenkomst
De overeenkomst tussen u en Tadaaz komt tot stand op het moment dat u een bestelling heeft geplaatst bij Tadaaz. De bevestiging ontvangt u op het door u opgegeven e-mailadres. Tadaaz erkent dat elektronische communicatie zowel als bewijs kan dienen voor de bestelling als goedkeuring van de proef. Door het accepteren van de voorwaarden erkent u dit eveneens.
3. Transport
Tadaaz besteedt de grootst mogelijke zorg aan uw bestelling. Daarom maakt Tadaaz uitsluitend gebruik van gerenommeerde vervoersorganisaties. Vanaf het moment dat een zending is aangeleverd aan de vervoersorganisatie kan Tadaaz hierop geen invloed meer uitoefenen. Tadaaz kan dan ook niet aansprakelijk gesteld worden voor leveringen die niet op het verwachte tijdstip plaatsvinden. Klachten en/of opmerkingen kunt u uiteraard wel melden via 0115 61 45 44 of via hello@tadaaz.nl.
4. Beschadiging en risico bij transport
Wij willen u vragen om eventuele problemen tijdens het transport van uw bestelling (beschadiging of verlies) bij hello@tadaaz.nl te melden. Elk geval wordt door onze klantenservice afzonderlijk beoordeeld en opgevolgd.
5. Leveringstermijn
De levertijd bedraagt 48u (2 werkdagen). Op de verzendingspagina van uw bestelling kunt u kiezen uit verschillende opties. De opgegeven levertijden zijn slechts een indicatie en houden geen rekening met vertragingen.
Indien de levering door overmacht wordt verhinderd of uitermate wordt bezwaard, heeft Tadaaz het recht om de overeenkomst aan de omstandigheden aan te passen dan wel de overeenkomst te verbreken. De klant ziet uitdrukkelijk af van eventuele schadevergoeding.
6. 14 dagen bedenktijd en beëindiging van de overeenkomst
Het annuleren van de bestelling is door u te allen tijde mogelijk binnen 14 dagen, tenzij de producten al bedrukt zijn. De gepersonaliseerde producten zijn vervaardigd volgens de specificaties van de klant en hebben dus een persoonlijk karakter. Daarom kunnen ze niet teruggenomen worden en is annuleren van de betreffende bestelling niet mogelijk.
Artikelen die niet gepersonaliseerd zijn, kunnen binnen 14 dagen teruggestuurd worden. We adviseren wel altijd even te overleggen met onze klantenservice, wie weet is er een andere, snellere oplossing mogelijk. De terugbetaling wordt binnen 14 dagen na ontvangst van goederen aan jou voldaan.
Let op: Voedsel- en hygiëneproducten kunnen om gezondheids- / veiligheidsredenen niet worden teruggenomen (bijvoorbeeld: zeep, snoep, koekjes, alcoholische handgel, enz.)
7. Betaling
Betalen is volledig transparant en gebeurt in een beveiligde omgeving.
iDEAL
Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen via uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.
Paypal
U logt in met uw persoonlijke Paypal-account. Via een beveiligde SSL-procedure wordt gezorgd voor een correcte afhandeling van uw betaling.
Mastercard/VISA
U kunt uw creditcardgegevens via een beveiligde SSL-procedure veilig invoeren en via uw creditcardorganisatie wordt gezorgd voor een correcte afhandeling.
8. Klachten en/of opmerkingen
Mocht u niet tevreden zijn met de geleverde producten of service van Tadaaz, dan kunt u Tadaaz steeds bereiken via hello@tadaaz.nl
of telefonisch via 0115 61 45 44 op werkdagen van maandag tot vrijdag tussen 9u - 12.30u en tussen 13u - 15.30u
Tadaaz draagt totale klanttevredenheid zeer hoog in het vaandel. Bovendien zijn onze voorwaarden volledig in lijn met de Nederlandse en Europese wetgeving. Mocht u echter toch nog klachten en/of opmerkingen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen via 0115 61 45 44 of via hello@tadaaz.nl. U kunt een klacht over onze producten of service ook indienen bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie via Thuiswinkel.org. Maar we helpen je liever zelf. Als we er samen goed over praten, is het waarschijnlijk zo opgelost.
9. Prijzen
Alle door Tadaaz aangeboden prijzen van artikelen zijn incl. BTW. Ze blijven geldig gedurende 1 maand nadat het aanbod aan u is toegezonden. Een eventuele kortere geldigheidsduur zal specifiek bij een individueel aanbod vermeld worden. Tadaaz behoudt zich het recht voor om aangeboden prijzen te verhogen na het verstrijken van de overeengekomen leveringstermijn. In dat geval heeft u het recht / de bevoegdheid om uw bestelling alsnog te annuleren en de overeenkomst op te zeggen.
10. Gegevensbeheer en Privacy
Tadaaz houdt zich volledig aan de Nederlandse en Europese wetgeving betreffende verkopen per post en op afstand. De verantwoordelijke voor de verwerking van uw gegevens is Tadaaz. Alle gegevens die u ons doorgeeft worden door ons opgeslagen en gebruikt voor interne en automatische verwerking in het kader van een verantwoord klantenbeheer en bedrijfsvoering, zoals verwerking van bestellingen en klantenbeheer, alsmede het toesturen van eigen commerciële aanbiedingen en/of van door ons zorgvuldig geselecteerde derden. Wij verstrekken geen gegevens aan derden die uw persoonlijke levenssfeer aantasten. U beschikt uiteraard over het recht van toegang tot een verbetering van uw gegevens. Wenst u geen mailings meer van ons te ontvangen, dan kunt u ons dat schriftelijk mededelen. Heeft u bezwaar tegen verstrekking van naam- en adresgegevens aan derden, dan kunt u ons dat eveneens schriftelijk mededelen via hello@tadaaz.nl. Wij houden ons volledig aan de Wet bescherming persoonsgegevens.
De consument bevestigt kennis te hebben genomen van de keuzemogelijkheid om wel of niet aanbiedingen van Tadaaz en zorgvuldig geselecteerde derden (uit alle sectoren) te ontvangen.
Uw account bij Tadaaz is geldig voor persoonlijk, niet-commercieel gebruik en kan niet overgedragen worden. U bent volledig zelf verantwoordelijk voor de geheimhouding van het wachtwoord dat wordt toegekend. Tadaaz kan in geen geval verantwoordelijk gesteld worden voor enige schade, direct of indirect, die u zou oplopen ten gevolge van ongeoorloofd gebruik van uw wachtwoord door derden.
11. Correspondentie Tadaaz
Alle correspondentie over deze voorwaarden gebeurt rechtstreeks met Tadaaz. Telefoon: 0115 61 45 44 of e-mail: hello@tadaaz.nl
12. Geschillen
Op alle overeenkomsten tussen de opdrachtgever en de leverancier is het Nederlandse recht van toepassing. Komen we er écht niet uit? Dan kan u besluiten de zaak binnen 12 maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel via degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/thuiswinkel. Dat zouden we echt heel jammer vinden. Maar we respecteren uw keuze.