De prijs van jouw kaartje
Wat is wel en niet inbegrepen in de prijs van jouw kaartje?
Wat is inbegrepen in de prijs:
- De kosten voor het drukken van jouw tekst (en foto’s) op onze producten
- Alle elementen die bij je producten horen zoals lintjes, opplakmotiefjes, transparante zakjes … tenzij anders vermeld in de productomschrijving
- BTW
Wat zit niet in de prijs:
- Verzendkosten
- Enveloppen, omdat we je graag zelf laten kiezen uit ons uitgebreide aanbod van vormen en kleuren
- Extra elementjes zoals strikjes, droogbloemen... tenzij anders vermeld in de productomschrijving
- Het nalezen van jouw tekst op eventuele spelfouten of zaken die je vergeten bent*
*Gezien ons snelle automatische proces kunnen wij de kaartjes niét nalezen voordat ze gedrukt worden. Wil je 100% zeker zijn, dan raden we je aan om vooraf een proefdrukje te bestellen. Zo kan je je eigen ontwerp op je gemak thuis nakijken en eventueel nog veranderingen aanbrengen voordat je de bestelling plaatst.
Waarom varieert de prijs per hoeveelheid die ik bestel?
De prijs die we laten zien op de overzichtspagina’s, is de prijs voor 65 stuks. We hanteren stapelkorting, ook wel staffelkorting genoemd. Dit betekent dat je minder betaalt als je meer kaartjes bestelt, en iets meer bij kleine hoeveelheden omdat we evenveel werk hebben om de machines correct in te stellen.
Ook als je 2 of meerdere versies wilt bestellen, moet je rekening houden met de prijs. Want de stapelkorting geldt op kaarten met dezelfde druk. Bij verschillende teksten (bijvoorbeeld avondgasten en daggasten) moet de machine opnieuw ingesteld worden met een nieuwe reeks kaarten waardoor de staffel ook opnieuw begint.
Hoeveel je voor jouw favoriete geboortekaartjes, uitnodigingen of andere producten betaalt, kan je terugvinden op de detailpagina van je kaart onder ‘prijs per stuk’.
Wil je nog meer weten over jouw kaartje? Ga dan op diezelfde pagina naar het onderdeel ‘specificaties’. Hier kun je alle details vinden over de afmeting, de papiersoort, het gewicht, thema...
Waarom kost het ene product meer dan het andere?
Omdat originaliteit in ontwerp en afwerking onze grote sterkte is, kan je heel wat producten in ons assortiment terugvinden die een speciale afwerking hebben. De extra handelingen, de extra productietijd, het toevoegen van attributen aan jouw bestelling kunnen ervoor zorgen dat de prijs wat hoger is dan een eenvoudiger kaartje of ander product.
Welke afwerkingen maken jouw kaartje uniek?
- Producten met glanzende goud, holografische, koper of rosé folie
- Lintjes en houten vormpjes, die standaard meegeleverd worden met de kaart.
- Het gebruik van speciale (en dus ook duurdere) papiersoorten die extra stijlvol zijn.
- Producten in originele vormen, met kartelrandje of afgeronde hoeken, met meerdere onderdelen, … nemen in onze productie wat meer tijd in beslag om te produceren.
- …
Waarom betaal je voor een gepersonaliseerde proefdruk?
Dit kaartje wordt niet alleen in 1 stuk voor jou gedrukt en afgewerkt, maar we maken het product ook volledig op met bijbehorende lintjes, strikjes, opplakmotiefjes … zodat je een heel duidelijk beeld hebt van hoe je kaartje eruit zal zien.
Omdat wij de kaart(en) met heel veel zorg en liefde voor je opmaken, bieden we je kaartje niet volledig gratis aan. We hebben wél een speciale prijs én de portkosten worden niet aangerekend bij het proefdrukje.
Wat te doen bij een grote bestelling ?
Wil je graag een nog grotere hoeveelheid van een bepaald product bestellen, neem dan contact op met hello@tadaaz.nl of via telefoonnummer 0115-614 544. Vanaf 500 identieke producten bezorgen wij jou graag een gepersonaliseerde offerte op maat. Stuur ons je gegevens door, en wij behandelen jouw vraag zo snel mogelijk.